Free songs
Home / Komerčné články / Oplatí sa podnikateľom vernostný program?
Oplatí sa podnikateľom vernostný program?

Oplatí sa podnikateľom vernostný program?

Sú niektoré firmy, ktoré si myslia, že je dôležitejšie získať nových zákazníkov, ako si udržať tých starých. Nemajú však pravdu, pretože získať nového zákazníka je až 10-krát drahšie, ako udržať si toho už existujúceho. Dobrým príkladom sú mobilní operátori, ktorí do akcií a reklám na získanie nových zákazníkov investujú veľké milióny a pritom zabúdajú na už existujúcich zákazníkov, ktorí sú im verní roky. Lebo je nefér, keď má nový zákazník výhodnejšie podmienky, ako ten, ktorý je s danou spoločnosťou aj viac ako desať rokov. Otázkou však je, či sa oplatí vernostný systém pre podnikateľov, lebo pre zákazníkov áno. Aká je teda odpoveď?

shutterstock_133628498

Výhody vernostného programu

Veľkou výhodou vernostného programu je, že nielen upevníte vzťahy so svojimi existujúcimi zákazníkmi, ale vernostný program vám pomôže prilákať nových zákazníkov na výhody, ktoré z neho plynú – zľavy, bonusy či akcie na konkrétne predmety. Ak viete pracovať s údajmi, tak je pre vás neoceniteľným pomocníkom analýza toho, čo sa dozviete o vašich zákazníkoch – vek, pohlavie, produkty, ktoré nakupujú najčastejšie či ako často nakupujú. A keď s údajmi robiť neviete, zavolajte si na pomoc niekoho takého, kto vie, pretože tieto informácie majú pre vás cenu zlata.

Zákazníci vernostné karty milujú

Zákazníci skutočne vernostné karty milujú, pretože vďaka nim majú množstvo výhod a nakúpia lacnejšie. Aj preto ich frekvencia nakupovania u vás s vydaním vernostnej karty pôjde hore. Okrem toho sa dozviete, o aké produkty majú najväčší záujem a môžete im posielať personalizovaný newsletter, v ktorom ich upozorníte na ten-ktorý tovar, že je práve v akcii. Navyše dnes už existuje aplikácia do smartfónu, kde si zákazníci naskenujú čiarové kódy svojich vernostných kariet a tie nemusia so sebou nosiť. Jednoducho pri pokladni ukážu čiarový kód a je po probléme. Takže odpoveď je: „Áno, vernostné programy sa podnikateľom skutočne oplatí využívať.“

Scroll To Top